Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~martynaa02 | użytkownik

imię i nazwiskoMartyna adresOpole zarejestrowany14.08.2008 @11:37:10 ostatnio na stronie19.08.2017 @10:43:03



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty183 komentarze1579 posty na forum1

komputer / sprzęt
Panasonic lumix DMC-Lz7; Sony Alfa 35

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~WlodaRR    04.02.2009 @19:08:28
dzieki wielkie.
_______
To miejsce czeka na Twoją reklamę.
~deftfan    04.02.2009 @18:41:55
dzięki
ale ślicznie tu u Ciebie
~breathing    04.02.2009 @18:41:52
dziękuję (:
~Sadystka88    04.02.2009 @17:50:15
po Twojej galerii widzę,że masz bardzo fajne miejsca do robienia nocnych zdjęć :D
~d60    25.01.2009 @23:37:45
dawno cie nie widzialem widze ze masz nowe zdjecia
~KSa    20.01.2009 @16:36:22
:D
~UnstableSystem    06.01.2009 @18:34:09
~cruiser21    06.01.2009 @12:40:34
dzięki
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~mikejj23    04.01.2009 @20:09:57
dzieki,pozdrawiam z okolic
~lutekpl    02.01.2009 @12:14:11
dziękuje. miło mi że się podoba
_______
...albo inna forma bytu
~jmirek    01.01.2009 @17:57:51
dziękuje za komentarz do zachodu z zwmu..
_______
Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.instancje.pl
~invariable    01.01.2009 @14:08:49
dzieki i pozdrawiam
~Kamildzio    01.01.2009 @13:39:23
dziekuje i zapraszam ponownie w wolnym czasie
~makalu    01.01.2009 @13:30:15
Śliczne dzięki Martynko..
Pozdrawiam
_______
http://marcinkanter.pl.tl/

Siła tych mądrych w mowie,którzy są
prostakami w czynieniu. A.M.FREDRO



~laub    01.01.2009 @13:13:08
dziekuję
_______
To co oczy widzą a nos czuje ja na matrycy rejestruje
~priviet    01.01.2009 @13:11:42
dziękuję
_______
"...fotografia nie ma zasad. To nie sport. Ważny jest efekt, a nie sposób, w jaki został osiągnięty."
~PIRYT    24.12.2008 @00:43:25
Dzięki za odwiedziny. Nareszcie jakieś znajome klimaty. Pozdrawiam piękną Opolankę. Wesołych Świat.
_______
Oceny ??? Często wprowadzają niepotrzebne zamieszanie...
~pawelpar    24.12.2008 @00:39:04
a zapowiadali, że będzie...
dzięki
~oooNatiooo    23.12.2008 @16:32:42
dziękuję bardzo:D
_______
Uśmiech to niedrogi sposób na poprawienie naszego wyglądu.
~ John Dana
~waitingforthesun    23.12.2008 @16:31:06
dzięki
~rafieexx    22.12.2008 @13:26:50
Dziękuję za wizytę
~d60    19.12.2008 @00:46:19
spoko niema problemu mozesz sie zrewanzowac
~kitrawa    18.12.2008 @17:03:38
dz.
_______
mogę krzyczeć
mogę się głośno śmiać.
~freshM    16.12.2008 @22:41:58
;] dzieki..
_______
Szum wiatru i stereo.. .
~Ewelina81    30.11.2008 @00:28:07
dziekuję
_______
Ewelina81
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt